Underbara daaag :)

Dagen igår var underbar!! ♥

När jag vaknade på morgonen skickade jag iväg ett sms till älsk där jag skrev tiden jag slutade & var jag går ut när jag lämnar praktiken. Inget annat skrev jag.
Utan tänkte - fattar han mitt sms så kommer han stå där utanför när jag har slutat! (a'

När jag väl sedan har slutat & ska gå & byta om slår jag på min mobil & ser att han har svarat på mitt sms - men inte de svaret jag trodde. Utan där stod "Skönt att du slutat då ju. :) & vi jag längtar tills vi ses på fredag :( kyssar"
Jaha liksom ? Fattade han inte min pik (!!) - sorligt :/ Hur trög kan man vara ? Haha

Så jag lämnar omklädningsrummet & ska gå mot bussen när jag får syn på någon som är väldigt likt miiin andreas som står lutad mot väggen & väntar på mig! & det var HAN :D
Där stod han med blommor & choklad till mig! & jag kan inte med ord beskriva hur oerhört glad jag blev. Det var alldeles för länge sen vi såg :/ Som jag saknat honom.

Så hela dagen igår var så oerhört mysig & romantisk (: ♥
Ihh, blir alldeles varm i kroppen bara av tanken. Älskardiiig snutte ♥




Idag är jag ledig iaf. Vilket är väääääldigt skönt. Min hals känns helt sårig & irriterad vilket har resluterat i att jag inte kunnat sova helt perfekt inatt.

Denna veckan blir rätt nice tror jag.
Tisdag & onsdag har jag praktik mellan 6.45 - 15.45 & sedan torsdag har jag praktik mellan 21.00 - 06.30 (: ska pröva på en natt. Haha, undra hur det kommer gå? Med tanke på att vissa kvällar somnar jag redan vid åtta, nio tiden :D

Aja. Ha en braa dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0