Jag käner för att klaga. haha

Längesen jag skrev. Jag vet ..

Men varit mycket på senaste.
Fick mitt anställningsbevis idag, men där var massa som inte riktigt stämde så får ringa dit där .


Nu är nästan allt klart i skolan. UNDERBART!!
Bara hemskt att efter studenten så börjar det riktigt livet.
& jag vet inte vad jag vill göra med det. & sen så vill jag inte jobba som undersköterska inte ens som sjuksköterska! Såå vad faaan ska jag göra ?! :/

Shit.
Känns som det är något jag får ta tag i snart. I alla fall direkt efter sommaren. För jag vill inte vara fast som undersköterska, jag vill bara inte.


För övrigt så mår jag inte bra.. Blääää.
Vaknade en gång i timmen inatt. Hemskt, tror jag hade feber eller något. & inte känns det bättre nu heller . :/

& jag har fortfarande inte köpt klänning eller skor till studenten - vaddå paniiiik ?
Haha .

Aja, slut med klagandet. Men det är faktiskt klagoonsdag idag (a'. Så har all rätt att göra det. Hehe

Träffade även Fredrik på bussen hem idag.. Det var längesen ....

Hahaha ..

Ha en underbar kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0