Solen skiner & jag vill bara ha sommar.

Söndagen är här igen!


Helgen har varit sköön (: Ute & åt i fredes med massa människor. & älsk drack liiite för mycket (?) haha. & lördagen sedan la han bakis.
Stackaren. & eftersom jag är som jag är gick jag upp & väckte honom när han mådde som värst & slet av alla sängkläderna för de skulle tvättas (a'. Oups.
Var sedan duktigt & cyklade iväg & handlade med mamma, fastän jag hade värsta cyklen :s sadlen stod RAKT UPP. Haha, så gällde att se hur man satte sig. (;
Slingade även mammas hår, blev inte så bra - färgen skulle suttit i längre. Menmen, jag sa till henne så inte mitt fel ;D
- Även fått mina kläder som jag beställde från Nelly.com. & jag är såå nöjd (: bilder kommer nog senare. Om jag orkar. Hehe


& nu är det söndag.
Älsk är & fixar hos sin pappa (: & jag börjar bli hungrig. & ge mig sommar nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0