100 dagar kvar nu jaa!

And now I'm back (: Haha

Bestämde mig igår efter skolan för att åka till älsk (: & det blev världens underbarast & mysigast dag! ♥ Blir alldeles varm i kroppen av lycka & kärlek när jag tänker på de!!
Men de innebar också att min sovmorgon blev förstörd - så istället för att gå upp kl 10 gick jag upp lite i 7. & sedan vid halv 8 tog jag bussen till Sjöbo för då skulle älsk jobba (: Men de var de utan tvekan värt (:

Skolan annars var lugn. Hade bara en lektion, onödigt egentligen. Menmen, vad ska man göra..
& nu är det bara 2 dagar tills de är helg & jag lääängtar. Är så skoltrött just nu att de är sjukt . Tror inte att jag någonsin varit såhär trött på de :s ..
Jag vet seriöst knappt vad jag gör där för jag orkar inte lyssna eller något :s usch, kan inte ha de såhär .. Får skärpa till mig, men hur ?


Aja, idag är de iaf 100 dagar till studenten :D:D lycka där jaa!

Imorgon är en låååångdag & jag HATAR den.. Hatar är ett starkt ord men jag verkligen hatar torsdagar. 4½ timmes idrott. Shiit alltså. Orkar inte, vill inte..
Skänk mig en tanke! ♥


- Ha en fortsatt bra kväll. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0