är detta verkligenheten nu ?

& då har man tagit studenten, varit på semester & nu även börjat jobba .

studentdagen var underbar ♥ känns så overkliget att man inte ska gå i skolan längre. sakna

den underbara veckan som spenderades i värmen var alldeles för kooooort. ge mig mer :/ men om det blir som jag hoppas så åker älsk & jag iväg igen i början på nästa år (:

& så har jag börjat jobba. säger bara "inga kommentarer" .. men tio veckor klarar jag. & så underbart när jag får pengarna! :)
& sen till hösten blir det att plugga & småjobba lite :)

ska bli kul att se vad framtiden har att komma med :) hihi


bilder från semestern kommer senare :) orkar inte lägga in några just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0