Hur kan man vara såhär trött. hha

Gud vad jag är trött just nu. Kunde inte somna igår :s utan sist jag kollade på klockan så var den närmre halv 1 :s & sedan vaknade jag kl 4 & kunde inte somna om igen!
& sedan ringde klockan tjugo över 5.
Så jag kan meddela att jag är T R Ö T T just nu! Som in i. Så trött att jag nästan somnade när jag cyklade hem xD HAHA.
Sjukt alltså.


Blir nog en tidig kväll för mig ikväll. :)

Annars har det varit en underbar helg :)
Grillning i vomb i fredes. Riktigt mysigt! Lördagen kom lite folk över & vissa blev ju lite fulla. Hehe & sedan söndagen var det bara sol & bad!
Underbart vill säga.

Men denna veckan jobbar jag 6 dagar. Suck. & det är inte underbart kan jag säga - inte alls.
Menmen..

Nu ska jag nog gå & lägga mig i soffan. Orkar inte ens gå ut & lägga mig :s
Haha.

- Jag älskar diig Andreas Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0