Är klockan bara så mycket?!

Usch vad jag känner mig trött. Satt & tänkte att klockan måste vara närmre 11 eller något. Men så tittar jag på klockan och den är inte mer än halv 10. Haha. Sorligt att jag är helt utslagen redan .


Hade även HLR träning idag. & jag är nog den första som bränner upp ett sår i handen på träningsdockan. Haha. Så sorligt alltså, men gud så ont jag har.
Hjärt-lungräddning kan vara farligt alltså :o speciellt om man gör det på en docka. Haha

Får nog ta och gå och lägga mig snart ändå.
Kan inte vara vaken mycket länge till. Och sängen känns väldigt lockande just nu! Min underbara säng. :D


Sova är väl ändå underbart (a' ? hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0