Äntligen!

Jaa då har jag jobbat sen jag kom hem från semester. Drygt men pengarna är häärliga :) Hihi. Och nu har jag min första långledighet. Är ledig fredag, lördag och söndag :) underbaaart! (;
Men har tur att jag jobbar med så trevliga människor som jag gör! Hehe. Sommarvikarier är bäst! Haha

Och det sägs att det ska bli riktigt fint väder i helgen också - kan det bli mycket bättre? Nej jag skulle inte tro det.

Har även köpt en ny dator. Den andra har gjort sig vill säga. Hehe
Så blev en rosa minipc! Riktigt behändig att ha med sig! :)

Nej. Nu ska jag ta & mysa lite framför tv:n . Är så oerhört trött. Det tar på en att gå upp lite över 5 på morgonen. Så idag ska jag bara´njuta av ledigheten jag har framför mig ♥

& imorgon kommer älsk! Jippi!


- Du & Jag älskling! ♥ Föralltid & förevigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0