Usch då ..

Just nu har jag ångest. Oh, jag vill inte börja skolan. Jag orkar inte gå upp tidigt om mornarna & jag orkar inte ta tag i alla de saker som behövs.

Jag hoppas att tiden går fooort fram tills juni.
Jag vill åka på semester, njuta liite innan vuxen livet börjar på allvar.

& vad ska jag göra sen? Jobba? Läsa vidare? Resa?
Suck, suck, suck på allt & alla beslut :o

Jag undrar verkligen hur livet kommer se ut om ett år. Vad de är jag gör då.
Jag är nyfiken inför framtiden och vad den kommer innebära för mig .



Imorgon är det iaf lördag & då har jag & älsk ett år & fem månader. Herregud vad tiden går (: ♥
& nu har älsk fått kontakt med sin barnsliga sida (a' HAHAHA. Får gå & se om jag kan få vara med honom på ballongfotboll eller vad de är han gör xD

Ha en underbar kväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0