Träningsvärk & oändligt mycket idrott på en & samma dag ..

& nu har jag insett att min torsdag kommer att bestå av 4 & ½ timmes idrott. Shiiit, hur ska jag palla ? Haha . Helt slut är jag i hela kroppen.
Inte blir det bättre av den jäkla träningsvärken jag fick av ygoan igår :o
Men får ifs känna att jag lever & att jag börjat bli liite nyttig iaf (a'. Om man räknar bort den supergoda kakan jag åt idag som vår granne gjort (a'! :D


Imorgon är det fredag & de gillas! (: Slutar vid 12 & sen blir bär det av hem & lite senare kommer älsk. (:

Ska ni göra i helgen annars då ? :)

Kommentarer
Postat av: NixiePixie

Jo jag gillar den också faktiskt, det tar tid innan man blir riktigt nöjd med saker x'D men vi får börja med din snart också. Mejla bilder du kan tänka dig och kanske någon text du vill ha... så som vi pratade om... ;)

2010-01-21 @ 23:45:44
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0