Ny vecka igen då (:

Okej, såhär är det. Jag måste bli bättre på att uppdatera här :o
Fy på mig.


Iaf. Nu är helgen över, igen. Ett stort suck på det. Givetvis var det en underbar helg om man bortser från fredagen som var liiite stormig.
Lördagen sedan spenderade i Malmö på Ikea. Fyra vagnar gick vi runt med :o & detta har resulterat i att min lillebror har fått rum på ovanvångingen (hur det nu ska gå? haha) Mamma&Pappa tog hans gamla rum & I deras gamla sovrum blev det tvrum.
Invecklat - men riiktigt fint blev det ändå (:
& nu börjar jag även känna mig ännu mer redo att flytta till eget boende. (:
Och måste även tillägga att det var ruggit kallt också i lördes. :s hatar det & vill ha sommar nu!

Denna veckan lär nog bli rätt skön ändå. Har en del att göra men är ledig på onsdag & det gillas (:
Nu ska jag snart gå & lägga mig i soffan & kanske göra en kopp te till mig själv. Har blivit smått beroende av de :s haha.
Så byebye kaffe - här kommer te :D
Ska nog även bli liite bättre med att lägga in bilder här på bloggen. Är ju faktiskt rätt tråkigt att bara ha massa text.


& förövrigt så älskar jag andreasek♥ du betyder mest älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0