Allt förändras ... Med tiden.

Och då var denna dagen över.
Hade massage idag & var tvungen att massera i typ 50 minuter i rad :o fyfan mina händer alltså. Haha. Men fick sluta tidigare iaf (:

Imorogn är jag ledig & senare på kvällen blir det poweryoga med Olivia! Undra hur det ska gå ? Haha

Nicole har även erbjudit sig att göra om designen på min blogg. Så blir det en röra i framtiden så vet ni varför (:

Just nu har jag ont i huvudet & vill egentligen bara lägga mig i sängen, problemet är bara att jag vet att jag inte kommer somna :s & sedan när jag väl somnat så kommer jag vakna FLERA gånger under nattens gång . Suck, jag klarar inte av att sova ensam :s

en bild som är tagen efter att vi bara varit tillsammans i kanske 2 veckor. & måste säga att shit vad tiden går fort. Ibland vore det skönt om man bara skulle kunna pausa. ♥

 

& gud vad livet har förändrats om man tänker tillbaka på den. För bara två år sedan vid denna tiden såg allt så mycket annorlunda ut. Mina tankar & värderingar var så olik de jag har idag.

Det ska bli kul att se vad framtiden har att erbjuda en (:

 

Men nu får iaf alla som läser ha en underbar kväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0