2010. Ett nytt år & nya möjligheter

En tid sedan jag skrev nu :o

& tänka sig att de nu är 2010! Det är inte klokt vad tiden går snabbt.
Lovet börjar lida mot sitt slut & mitt sista vinterlov någonsin är snart över. Jag kan heller inte sluta tänka på hur livet för mig ser ut om ett års tid? Vad gör jag då? Bor jag fortfarande hemma?

Endast tiden kan utvisa.

Lovet har iaf varit härligt (:
Både jul & nyår är över. & jag måste säga att herregud vilken nyår. Verkligen en berg-och-dalbana!Det är en dag/kväll/natt som seeent kommer glömmas.
& jag måste även tacka elin för att hon ställde upp som hon gjorde! ♥ hon åkte från lund till malmö & sedan tillbaka till lund bara för min skull!
det blev inte heller riktigt som jag trodde, menmen.

har heller inte beställt studentmössa än, börjar kanske bli tid att göra de nu? Hehe
& gud vad jag längtar tills studenten! låt de bli den 11 juni nu !! :D

Annars så ska jag göra morotskaka idag & mumsa i mig :D & så ska jag drömma liiite om älsk (a'
Hehe.

Ha en underbar dag iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0