Usch. Varför ska tiden gå så snabbt..

Sitter här. Det är fredagskväll & lovet börjar närma sitt slut. Suuck, vad ska jag säga - jag vill verkligen inte alls tillbaka till skolan & jag är så irriterad på mig själv för att jag gått & längtat bort hela lovet för något som ändå inte skedde.

Försöker tänka positivt. Bara 4 veckor & sedan är det lov igen. Frågan är bara hur jag ska ORKA ta mig igenom dessa 4 veckor.
Allt positivt som kan/ska hända är alldeles för långt borta & jag vill bara lägga mig ner & dra täcket över huvudet.

Imorgon är det lördag.
Lördag.


Idag har varit en bläää dag..
& det blir aldrig som man tänkt sig.
Utan man får börja tänka om (:


Ska nog snart sova. Har ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0