Min helg in tha city.

Nu sitter jag här igen (:
Har inget annat för mig så kan likabra berätta att igår var jag med älsk hos hans mamma & fira hans storebror. Trevligt var det (: & MYCKET goooood efterrätt!
Efter det bar det hem till älsk & han fick liite dåligt samvete pga att hans rum inte var riiiktigt städat (a' . Snutte dåå ♥ Iaf bara för att jag skulle sova där öppnade han upp helt nya sängkläder & lakan & la i sängen. (: hihi.

gammal bild. men jag älskar den.

 

Jag börjar bli trött också. Sov vääääldigt dåligt inatt pga att någon snarkade & jag vaknade kissig stup i kvarten. Så sammanlagt blev de kanske 5 timmar, max. Haha. Plus att natten innan inte heller blev mycket mer sömn :p Aja. Får ta & lägga mig & läsa lite ? Har faktistk två böcker för tillfället :) hiih. Kvinnorna på 10:e våningen & Jätten i speglen (:

Ha en underbar kväll alla (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0