Jag ska verkligen försöka bättra mig ..

Jag vet jag vet jag vet. Jag suger på att uppdatera min blogg. Men samtidigt - vad har jag att skriva om? För just nu känns det som det enda jag göra är att jobba, jobba och åter jobba.
Och woow vad kul att höra om..

I och för sig så var jag, familjen och älsk uppe i Stockholm - underbart värre!
Det tråkiga var bara att jag givetvis mådde bajs större delen av resan. Suck. Och tåget var även mer än 1 timme försenat när vi skulle åka upp dit.
Haha.

Annars vad händer just nu i mitt liv ?
Försöker flytta ihop med pojken miin - vilket verkar omöjligt (?) haha. Känns som om man står och stampar på samma ställe hela tiden.
Men någon gång ska vi väl hitta något :)

Men nu hade jag i alla fall tänkt lägga mig och se true blood.
Är så sjukt trött. Sov knappt något inatt vilket resulterat i en jäkla huvudvärk som inte ger med sig.

Kanske om jag har tid och ork senare så skulle jag kunna lägga in lite bilder från Stockholm ? :)

Annars får alla trogna läsare ha en underbar kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0