Vilken dag .. Shit .

Borde egentligen inte ha gett mig iväg till praktiken idag, för jag mådde inte helt 100. Men ändå så gjorde jag det. Det slutade i alla fall med att jag blev väldigt yr & sedan svimmade jag & en sjuksköterska fångade upp mig & la mig i en soffa ..
Hm, inte så kul..

- & jag hatar känslan av man får innan man svimmar. Man hör ingenting utan allt bara brusar :s & ser ingenting heller eftersom allt blir så korning & flimmer framför ögonen..
Förstår bara inte varför jag svimmade ?!

Jag är glad över att jag ligger hemma i min säng just nu. Hoppas bara att jag mår bättre, för imorgon måste jag in till skolan & skriva nationellt prov i svenska b .



ge mig bara sommar nu så att jag kan släppa allt & bara njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0