Praktiken börjat.

Då har man börjat praktiken nu.
5 veckors praktik på HIA - hjärtintensiven .

Trevliga människor var det - men såååååå dött var det. Inget hände. Ingen ringde på sin larmklocka eller något :o så har vikt lite tvätt idag & sen suttit & druckit kaffe ?
Ska mina 5 veckor se ut så ?

Ifs sa min handledare att vissa dagar är jätte lugna, medan andra är riktigt stressiga.

Nu är jag ruskigt trött iaf. Hade kunnat gått & lagt mig nu.

Imorgon blir det praktik mellan 6.45 ( vilket innebär att jag måste gå upp 5!!!! :s :s) & slutar 15.45 .

:( jag som tycker om att sova ....



Annars så fyllde älsk 23 i måndes. Hade en myyysdag, picknick & frukost på sängen, framtills älsk mådde dåligt & gick & la sig. Tog tempen sedan på honom & då hade han 39 grader. :/ snutte ..

Nej. Nu ska jag lägga mig framför tv:n en stund & sen ska jag duscha & sedan blir det väl sängen. Haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0