Jobba - ingen som har sagt att de är en dans på rosor .

& nu är ledigheten över & jag är tillbaka på praktiken.
Kommer inte att träffa älsk heller förräns om 3 veckor. Mega suuuuck! :/ Jobbar 2 helger på rad nu & knappt ledigt mitt i veckan heller.
De är kämpigt kan jag medge. Speciellt med tanke på att i mellanåt händer det ingenting.. & eftersom jag inte är riktigt insatt i allt så kan jag inte sköta pappersarbete & liknande. Så då blir det att man sitter där & iaktar bara :p Tiden går låångsamt emellanåt. Men i övrigt trivs jag jättebra där :)
Var på arbetsintervju där idag. Håller tummarna för att jag blir sommarvikarie där, de har aldrig tagit in någon sådär direkt efter studenten - men någon måste ju vara den första! :D

Menmen,
denna veckan jobbar jag 6 av 7 dagar. & den dagen jag väl är ledig måste jag ändå upp & iväg för det är den enda dagen som jag måste infinna mig i skolan - nationellt prov.
Suck - hur ska jag orka ?!
Haha. Jag kommer vara helt slut på söndag .. Tur jag är ledig på måndag, men sen är det igång igen & ännu en helg framför mig ...


Är så sjukt trött just nu. Känns inte som att jag kommer komma upp imorgon när klockan ringer vid 5 .. Haha. Vill bara vända mig om & somna om igen istället för att behöva lämna sängen.
Tur att jag inte börjar förräns klockan 13 på torsdag. Då blir det lite sovmorgon ialla fall :)  

Jag längtar till den 2 maj. Jag längtar. Haha. Då är mina två "jobbigaste" veckor över & plus att jag äntligen får träffa miiin pojke♥ !!!

Aja, ha de bääääst :) & tänk på mig när jag stiger upp 5 på morgonen .. xD


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hejsan. Allt bra? :)

Ha en toppen morgondag! :)

2010-04-21 @ 03:19:07
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0