Är läraren är en fisk ?

Vilken dampdag :O
så övertrötta Louise, Jag & Engelina vart idag. Haha som vi har garvat .
Speciellt med tanke på fiskpinnar med mos - simsim. hahahahahah.
- Louise tycker med detta att vi ska "grilla" en av våra lärare för att han ser ut som en fisk . & det gör han verkligen! Man kan inte anat än garva när man ser honom!

Sen satt jag&nicole & kollade in UFO - & jag måste säga - inte alls fejkat ! :o haha

jag svär :o de är läraren :o

 

- snart kommer älsk också :D:D


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha jaa, när han gick förbi, jag bara sim sim.. Och alla ville bara asgarva HAHA!



Muuumssss med grillad fiskpinne med mos HAHA!

usch jaaa, nu är jag ännu tröttare. Får nog ta och sova nu :D

Ses imorgon

2009-09-16 @ 22:00:58
Postat av: cilla

fiskigt med en fisk till lärare, tack för ditt inlägg. kramisar

2009-09-17 @ 21:50:30
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0