Älskling!

Varit en upp&ner helg kan jag minst säga. Usch alltså :s
men nu ska allt förhoppningsvis gå åt rätt håll. Nu får det vara slut med lögner & undvikande .. Annars kommer vi inte klara de .
- Jagälskardiiig mest ska du veta! Jag vill inte leva mitt liv utan dig. Vi måste ta oss i kragen!

Iaf. Shoppat lite i helgen.
Blev en jacka, ett par skor, puder, två tröjer - för 2500 :s shiiit .. Haha
Även firat mig & då blev man 500 kr rikare (: nice .

Skolan är för övrigt längst ner på listan. Hatar den, & jaa, jag vet att de är ett stark ord hata - men jag gör verkligen de :/ Vi har för mycket dö tid
:s hatar tidiga mornar när lektionerna inte  börjar sen förrän runt 13 :s . ohhh 

- menmen snart helg. ge mig. hihi :D


förevigt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0