Movienight !

Klockan är inte ens 10 & jag är redan vaken :o vaddå chockerande. Haha. Eller kanske inte - har haft rätt svårt för att sova den senaste tiden .
Ska iaf följa med mamma & handla en sväng så blir det lite motion där med (: härligt!

Ikväll blir det nog skräckfilmsafton.
Går tre stycken skräckfilmer på tv400 ikväll - börjar vid 21. Så får ta & se de. Förhoppningsvis är älsk också här då så slipper jag sitta & bli rädd - fast ifs älsk blir nog räddare än vad jag blir (; haha.  (:
Filmerna ikväll blir då:
jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren

night watch

Jurtjyrkogården 2

Så kan nog bli en rätt nice kväll då (:
Men vilken är din favorit skräckfilm egentligen ?


Ha en underbar dag! (:

& förresten, lite bilder sen helgen kommer senare (: !

Kommentarer
Postat av: Trasdockan

hehe jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommarn är sååååå kass. Ändå satt jag och gömde mig under filten och pep när jag såg den XD

2009-10-27 @ 14:08:38
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: Carrooouw

Haha, alltså, det är lite pinsamt att jag inte ens har sett "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", är den värd att tittas på?

2009-10-29 @ 16:07:36
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0