Bröllopsnoja ♥

Katja var här idag & vi kom in på bröllopssnack & blev helt besatta. Haha.
Satt & kolla igenom hundratals bröllopsklänningar & blev helt saliga! :o Tittade även på massa ringar & jag hittade en som jag vill att älsk ska fria till mig med (a'. Kanske liiite dyr - men klänningen & ringen får lov att kosta lite extra! & förutom så måste en flicka få drömma! Hahah (;
& här är bilden på ringen! :D ♥

Inte fin ? :o rena drömmen ju.

Lite förtidigt att gifta sig än. Men när jag är runt 25 - eller börjar närma mig 25! De hade varit helt perfekt ! Nu får jag ta & drömma mig vidare en stund innan de är dags för alla skräckfilmer. Haha

 

 


Kommentarer
Postat av: Trasdockan

eller hur! Man bara _ jag vill. och som det ser ut nu är det i malmö på söndagar... perfekt för min del i alla fall.

2009-10-28 @ 13:17:58
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0