mysmys

Sitter här nu & myser i soffan med datan bredvid mig (: Nu fattar bara lite godis. Haha. Har abstinens :o men jag ska nog klara mig utan det .

- Såg nästan precis Jennifers Body med Simpen. Rätt bra men inte riktigt som jag hade tänkt mig :p hehe . Funderara på om jag ska gå & duscha nu eller om jag ska sitta var en stund i soffan och bara ta de lugnt?
Tror de blir soffan som vinner en liiten stund till & sedan blir det en varm dusch .

Imorgon är det sedan måndag. Någon som ser framemot de? En ny vecka med massa saker att göra, massa tidiga mornar & allt det innebär :/
Önskar jag också vore ledig imorgon som vissa är .. Haha


amanda♥andreas


& förövrigt så verkar miin blogg ha blivit lite populär. haha (: alltid kul .


Kommentarer
Postat av: Anni

hoppas att du får en trevlig kväll!

2009-11-15 @ 18:42:43
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0