Mysmorgon (:


Du&Jag likamed lycka ♥


Blev en mysig morgon imorse med älsk (: .
Lite stressande ? Hehe .

Iaf, kom till skolan - hade lektion i lite mer än en timme & sedan bar det av hemåt igen (: fick bil hem med papi. Skönt!

Imorgon blir nog också en rätt lugn dag. Först ett studiebesök i malmö & sedan massage på eftermiddagen .


Har även pratat med älsk att efter jag tagit studenten så ska vi jobba i ett halv år & efter det ta & åka runt i världen i ett par månader. Hade de inte varit helt perfekt :o ? Hoppas verkligen det blir av . (: 

Börjar även närma sig jul nu. Så blir nog lite julhandlig på fredag . 

Förövrig är jag hungrig. haha .  



den vackra trappan jag kommer att stå på 11 juni 2010 :D ihh för då tar jag studenten (;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0