Mormor ♥

7 år sedan idag. & det kan inte göra mer ont. :'(

Jag kommer aldrig glömma dig mormor, aldrig

 

Ibland är jag övertygad om att du är här vid min sida. Ibland kan jag svära på att jag känner din närvaro! Det finns så mycket jag önskar jag kunnat berätta för dig. Det har hänt så mycket under de 7 åren som  du varit borta :/ & det finns så mycket jag önskar jag kunnat få dela med dig.

Idag är den värsta dagen på hela året. Försöker hålla det inom mig, men det är inte det lättaste. Saknaden efter dig är för stor, & jag skulle gjort vad som helst för att få träffa dig en sista gång.

Ibland tror jag att allt skulle varit så mycket enklare om bara Du varit kvar här hos oss.

Du fanns där under hela min uppväxt & du var världens bästa mormor, & alla verkligen älskade dig!
& vi älskar dig fortfarande. Jag tror inte det går en dag utan att jag tänker på dig.

Livet är orättvist. Bara tanken på hur tidigt du rycktes ifrån oss. Du hade precis blivit 52. . .

Jag minns en sak du sa till mig & det var att du skulle absolut inte dö innan du fick träffa mina barn. Så länge du fick se dem så var de bra sedan kunde du gå .

Tyvärr så blev de inte så :'( . & om jag ska få gissa nu så tror jag att de är Du som mötte upp & nu tar hand om vårt beslut ..

Du kommer nog vara en av de första personer jag tänker på den dagen jag fått mitt första barn .

 

Jag älskar Dig mormor, & jag kommer aldrig glömma dig.

Hoppas vi ses en vacker dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0