HAHAHAH, min otur xD

Guess what, min cykel är stulen!
ohhhh liksom. kan folk inte respektera att vad som är mitt är mitt & inte deras!
Jävla idioter alltså...
Blir så lack på sånt här . . Hela min dag är förstörd.

Haha, hur kan man ha sån otur :p
aja .

Blir bara så arg när jag tänker på de! Så får tänka på annat!
Idag i skolan prövade jag, Sara & Mattias studentmössor :D ohyeah! Hihi. Synd bara att vi såg ut som Emil I Lönneberga i dem xD
Efter att vi prövat & skrivit upp storlekar & så gick vi till en data för att testbeställa de & då fick jag fram att min skulle gå på närmare 800 kr! :o
Är de galna eller ?
Jag kommer använda den en dag. Haha. Det är inte klokt alltså ! :o Jag lär bli fattig! Haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0