Första dagen efter lovet .

Första dagen efter lovet & de började ganska lugnt .
Imorgon blir det ingen skola utan ska ist åka till Lund & gå lite på lite föreläsningar där (: kan bli ganska nice. Sedan blir det väl lite annat också !

Sovit dåligt den senaste tiden också . Hatar när man släcker lampan & plötsligt ligger där helt själv. Hatar alla tankar som kommer & hatar hur det får mig att må, suck . Låt mig sova inatt ?

Har även glömt lägga in lite bilder från när jag var på fest hos Elin&Mattias (: så här kommer de;

 
                                                                                 <3

            


                                                      


& där var lite bilder. 
Nu blir det mys framför tv:n (:         

 



Kommentarer
Postat av: besarta

bra blogg!

2009-11-14 @ 20:29:16
URL: http://besartahoti.blogg.se/
Postat av: nathalie

mysig header :) vad tycker du om min blogg ?

2009-11-15 @ 15:04:44
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0