< 3

Just nu är jag trött.
Skolan idag var dryg. Men jag & louise gjorde den så rolig de bara gick! (a' - & det blev en MASSA snack & killar. hihi, det gillas.

Imorgon blir ingen jobbig dag (:
& när jag sedan kommer hem är älsk här <3 hihi. tror faktiskt att han är påväg hit just nu :o ihh, jag vill hoppa av glädje :D

 

verkar även som alla fått skolkatalogen utom jag :s konstigt. men borde nog få den imorogn. Undra hur man ser ut- sista bilden ju. Haha ;d Katja sa något om att jag hade stora ögon. HAHA jaa de lär jag väl säkert ha xD

förra årets bild. (: där ser ni även mina fina flickor Louise & Nicole (: hihi. Vi håller i skylten vi (a'. Haha.

 

Aja. Nu får alla ha en bra kväll. För det ska jag :)

Sov gott, & lyckliga jag ska få somna i älsks famn!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0