Oups (;

Då var det relativt längesen man skrev här :p haha. FÖRLÅT!

Men iaf.
Marknaden har varit & det var riiktigt kul med festande, skratt&tårar & träffa nytt folk & massa annat (: så det var riiktigt nice.
Älsk hämtade även mig på torsdagen (a' & sen råkade vi skrämma livet ur mamma&pappa oups ! (a' . Mer behöver vi inte skriva om de ! Haha


Sedan har jag blivit 18 :D yeeaah! nu är jag alltså vuxen & kan ta mina egna beslut utan någon annans medgivande ;) de nii!
& snart blir det dags att ge sig ut & dansa & dricka massa drinkar med underbara människorna :D


snart kommer iaf älsklingen! <3
& snart har han semester & det innebär att vi kommer bo en tid i malmö där vi har närmre till allt. :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0