bilder från "resan" till malmö ;D

   
- älsks rum när vi kom dit i måndes )a' . hihi & detta är en bild för att visa mami hur det såg ut (a' hihi

 

- & här satt man i en håla vid vattnet typ & kunde lyssna på musik & tända en brasa om man ville, över mysigt!

 
   
- myyys vid vattnet & musiken <3 & här blev vi även överfallna av nyckelpiggor :s jag svärt minst 20-30 stycken i gräset bredvid oss! :s scarry!

  

- en trött älsk! & på kvällen bak :D! lionbars - övergoda!! !!


- & sedan blev det leeek på Ikea xD Haha ;D

 
  
- älsk köpte en tv & vi fick bygga om hela hans rum :p haha. eller snarare älsk byggde & jag gav honom ideer (a' ;D & resultatet blev riiiktigt nice!


- & medans älsk byggde & fixade vek jag liite tvätt :D


- & jag älsar diiiig mest <33 mitt liv, miiin framtid !


& när älsk sedan stod & vinkade av mig stod jag i hans famn med hans armar om mig & så kysstes vi. & då tittar vi in i bussen & ser en dam sitta med världens leende på läpparna mot oss! & sedan när bussen kör så ger hon oss tummen upp & ler! :D
såg riiktigt roligt ut! & hon ville väl bevara underbar kärlek :D hihihi <3

Kommentarer
Postat av: älskliingen

så jävla underbar vecka vi har haft älskling!! hihih men saknar dig skit mycket redan ;( <333333

2009-07-31 @ 18:14:00
Postat av: kamilla

söt header =)

2009-07-31 @ 21:41:27
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0