Svimma - nätack .

- Idag kan jag inte påstå har varit någon vidare bra dag.

Var på studiebesök i Malmö på Fontänhuset & fy vad dåligt jag mådde :s Hela jag skakade invärtes & jag trodde att jag skulle svimma ex antal gånger. & jag HATAR känslan av att vara nära att svimma - då är det bättre att bara svimma ?
Var nära att ringa älsk så att han fick komma & hämta mig & köra mig hem - men på något sätt lyckades jag ta mig igenom dagen men jag kan inte säga att jag kommer ihåg något av vad de sa under studiebesöket ..


Imorgon blir det iaf att gå Lucia (: hehe. & jag ska då vara lucian som jag skrev innan (a'. Haha, jaa det kan vara en syn de (; Tidningen kanske även kommer dit & fotar & har sig.
Haha, jaa under hur fasiken det kommer gå :p Om det blir uselt så kommer ändå ögonblicket att bli förevigat. Hehe

Men nu ska jag iaf tittat lite på tv & mysa med mitt täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0