Stolt över mig själv (:

Känner mig stolt. Gjort klart 2½ uppgift idag :D ihh. Ett stort framsteg!!
Imorgon blir det ytterligare några & sen får de bli så att jag skippar vissa. Orkar inte lägga ner hur mycket tid som helst på de - orkar bara inte de!

Pratade med älsk idag också. Ihh, jag älskar diig min lilla nörd :D ♥
Inte träffats på en vecka & de dröjer ytterligare några dagar tills vi ses - men gud vad myyyys det kommer bli när vi väl ses sen på fredag (: kan inte längta mycket mer!

Lillebror & mamma fyller också år på torsdag (: !

Fick tips på denna låten idag & jag bara älskar den!
Lyssna & njut!♥

 

Nu blir det nog sängen nästa för mig. Är så dödligt trött & det lär bli en låååång dag imorgon :/ Sov gott allihop (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0