snart är allt över ..


- Man får nog börja tänka annorlunda om saker & ting!


Denna veckan är snart över, äntligen!
Har några få saker kvar som jag måste göra. Trodde aldrig att jag skulle bli klar men äntligen börjar jag se ett slut på de!

Imorgon kommer snutte hiiiiit ♥ :D & jag kan inte längta mer. 10 dagar sen vi sågs sist :/

Blir kort dag imorgon, ska bara in till skolan & skriva ett prov & sen hem igen. Underbart!

Förövrig var idag en väldigt händelserik dag när jag väntade på bussen (; haha. herregud. vilka förslag & vilka raggningsrepliker xD
menmen. de var rätt trevligt iaf. kom fram till att jag kände ju faktiskt en av dem sedan innan. haha. liiite pinsamt för honom (;!
Menmen, mys framför tv:n väntar nu (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0