Nu börjar krafterna verkligen ta slut .. Suck

Suck.
Denna veckan som kommer, kommer att bli kääääämpig. Får ångest & paniiik bara jag tänker på den. Det är så OTROLIGT mycket som måste in i skolan. Ska bla göra:
- En STOR skriftlig inlämning i pyskiatrin - räknar med att det blir minst 4 sidor iaf, miiiinst!
- Ska räkna 2 mattehäfte med många tal!!!!
- En skriftlig uppgift i vårdpedagogik ska in. Minst 2-3 sidor här med ..
- Flera excelluppgifter i datakunskap ska in - & jag FATTAR INTE excell ....
- + en jääävla massa till som måste bli klar.
Räknar jag ihop så är det minst 10 grejor som måste fixas & göras . Suck. & plus att på fredag blir det prov.
Jag vill verkligen inte att de ska bli måndag. Jag vill inte!!!


Snön har också börjat falla. & det påminner mig om att jag har liiite kvar som måste fixas innan jul. Shit, hur ska jag hinna?
Längtar tills den 22:e efter kl 11. Sen kan jag andas ut .
Just nu vill jag bara dra täcket över huvudet & vägra lämna sängen .

- Någon hjälp mig!!!

Hahah (: nää nu ska jag mysa lite framför tv. Borde egentligen pluggat - men inte nu. Nu är det helg & än har inte min helvetesvecka börjat.
Gäller att samla kraft nu.
Börjar halv 11 imorgon - så får lite sovmorgon. Sen blir det till skolan & plugga lite & ha någon lektion & sedan slutar jag vid 15.

9 dagar kvar tills det är lov. (: lycka!

Kommentarer
Postat av: Nixie

mmyes, mycket är det som ska göras. Ta det som det kommer blir du inte klar... gör det över lovet, skolan måste ha förutseende eftersom du varit sjuk. STRESSA INTE AMANDA, då slutar det bara i katastrof så ta det lugnt och gör det när du känner att du kan.



OCH LOV VILL VI HA NU!

2009-12-14 @ 12:36:25
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0