först förlorad sen vad ?

Jag ville att det bara skulle vara en dröm - det visade sig bara vara en dröm .
Men nu känner jag mig helt upp&ner i kroppen . Som om jag gick igenom alla känslor man känner när man förlorar en person för att  någon timme senare inse att de var helt onödigt & att allt bara varit en skit sak som blivit ett missförstånd :s Hur ska jag känna nu då ? :s 

Usch, usch, usch!
Vill bara att denna dagen ska vara över . .  


- Allt jag önskar just nu är att jag fått ligga i älsks famn . Finns inget ställe jag skulle behöva mer än just diin famn! <3


 förövrigt så har jag världens bäst lillebror! <3

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja absolut och det är nog ett underbart yrke om man orkar lägga ner all den energin på studier (vilket igentligen borde vara rätt logiskt då det är ngt man sedan har nytta av hela livet)



Tackar så mycket för din röst Ikväll får jag veta om jag vann eller inte. :)



Förövrigt så tycker jag nog att min lillebror är den bästa man kan ha ^^

2009-08-23 @ 12:54:23
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

tack så mycket för att just du röstade på min blogg så att den vann veckans blogg tävlingen. Nu så har jag länkat dig och de andra som röstade på min blogg i ett inlägg från bloggen.



Hoppas du får en bra måndag.

2009-08-24 @ 11:45:22
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0