Bilderna från Köpenhamn :D

   
- Ströget :D med massor av människor !


- & här blev älsk i princip rånad på 300 danska kronor . . cepe alltså :s sjuka människor det finns alltså. de omringade honom, putade bort mig, drog pengarna ur handen i princip & satte sin fot över honom så att det var omöjligt att dra bort den - & hon han drog bort den välte han boxen under & det innebar att han var tvungen att ge dem pengar :s helt cepe allts!
Haha, fast nu i efterhand är det faktistk liiite lustigt med tanke på älsks min efteråt xD HAHA


- kunde bara inte låta bli att fotografera :o

  
- älsk & jag :D hihi. underbart väder hade vi (a'

 
-påväg mot nyhamn eller vad de heter där vi kökade liite glass :D

 
- & här vid vattnet satte vi oss sedan & myste :'D <3

   
- & sedan tittade vi liite på när några dansare uppträdde & sedan kikade vi liite på modeshowen som pågick ;D


- när vi sedan satt & åt kom en hummerlimousine med ett brudpar i ! hihi. & liite läskigt eftersom älsk bara en stund innan suttit & pratat om en hummerlimo :o


- & liite längre ner på gatan stod denna mannen & sjöng ! har aldrig hört någon sjunga på det viset. :s hihi. verkligen inte bra (a' . & när älsk gick fram emot honom började han prata & jag tror inte riiktigt att han var med på notorna :p man fick upprepa sig hela tiden . hihi. det var verkligen en speciell människa ;D


- var sedan hemma vid 20 ungefär. var en riiktigt underbar dag & ett underbart sätt att fira vår 1 års dag på.
Jag älskar Diiig Andreas Ek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0